CZAS OCZEKIWANIA NA ZAMÓWIENIE WYNOSI DO 7 DNI ROBOCZYCH 🤍

Zwroty i reklamacje

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJE

Zwroty, wymiana produktów na zamówienie

Prosimy o przemyślane zakupy ponieważ zwrotowi nie podlega towar szyty na zamówienie lub na wymiar. Po rozpoczęciu realizacji nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia, ze względu na rozpoczęcie procesu produkcji.

 

Mimo że w większości przypadków konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to takie prawo nie ma zastosowania w przypadku produktów na zamówienie. Jest to wyjątek od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazany w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy (art.38 Ustawa o Prawach Konsumenta), składając zamówienie zostałeś o tym poinformawany/a:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta jak np. niektóre produkty z naszego sklepu z wyborem wariantu np. wybór koloru tiulu, koloru dodatków, czy szycie pod wymiar dziecka.

Biorąc pod uwagę różne sytuacje oferujemy wymianę produktów na inny rozmiar w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, towar wyłącznie nowy, nieuszkodzony, z nieoderwanymi metkami.

 

Odstąpienie od umowy produktów dostępnych od ręki

 

Jeśli jesteś konsumentem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy oraz wymiana w przypadku produktów dostępnych od ręki.

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni np. składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (podane w regulaminie) np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres anellaforkids@gmail.com.

 

Zwracaną rzecz zwróć na adres firmy: ul. Tęczowa 20, 38-300 Gorlice, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Paczkę należy wysłać kurierem lub pocztą, nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Dokonane przez Ciebie płatności na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i do chwili otrzymania zwracanej rzeczy z powrotem.

 

Jeśli produkt, który nam odeślesz będzie nosił ślady użytkowania lub zostanie zniszczony zostaną wyliczone koszty naprawy i zwrot zostanie pomniejszony o daną kwotę. Zanim odeślesz nam produkt, sprawdź czy nie został przypadkiem uszkodzony np. podczas przymierzania.

Reklamacje

Możesz złożyć reklamacje pisemnie, telefonicznie lub wysyłając do nas produkt, opisując powód reklamacji. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni, jednak staramy się rozwiązywać jak najszybciej biorąc pod uwagę termin uroczystości. Po uwzględnieniu reklamacji pokrywamy koszty wysyłki oraz naprawiamy produkt w cenie usługi.

 

Krojenie produktów odbywa się ręcznie oraz tkaniny pooddają się/rozciągają przy szyciu więc tolerancja błędu wynosi +/- 1-2 cm na długości jak i na szerokości co nie podlega reklamacji.

 

Nie wprowadzamy napraw oraz nie ponosimy kosztów jeśli Klient zdecyduje się na poprawki produktu we własnym zakresie.

 

Różnice w wyglądzie przedmiotów zamówionych oraz otrzymanych – dotyczy barw materiałów/kwiatów, które wynikają z ustawień monitora i światła, niewielkich różnic w koronkach oraz różnic wynikających z ręcznego wykonania produktów nie stanowią podstawy do reklamacji.

 

Tiul po użytkowaniu może się lekko zawijać, jest to naturalne zachowanie tkaniny przy użytkowaniu na którą nie mamy wpływu co nie podlega reklamacji.

 

Tiul brokatowy może się lekko sypać (nie dotyczy modeli z koronką na spódnicy) co także jest naturalnym zachowaniem tkaniny i nie stanowi podstaw do reklamacji.

 

Kwiaty mogą się różnić na zdjęciach od tych otrzymanych ponieważ wykonywane są ręcznie i zdarza się że zamówiona partia lekko się od siebie różni wielkością, kształtem bądź kolorem (może stanowić to problem z dokupieniem dodatków np. samej opaski do wcześniej zakupionego zestawu w późniejszym terminie) na co nie mamy wpływu i nie stanowi podstawy do reklamacji.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

X
Shopping cart close